دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان با نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی

کاظم پورنصیری تصریح کرد: آموزش های مهارتی نیاز واقعی جوانان کشور است و باید برنامه ریزی اصولی در جهت اشتغال جوانان تحصیلکرده تا سطوح شهرستانی انجام پذیرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي گيلان، نشست مشترکی با حضور کاظم پورنصیری مدیرکل استان و ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن بیان اهمیت نقش آموزشهای مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جهت رفع معضل اشتغال به تشریح سیاستها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخت.

کاظم پورنصیری در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در برگزاری آموزشهای فراگیر و متنوع گفت: آموزش فنی و حرفه ای با نگاه کیفی سازی آموزشها تلاش می کند بستر مناسبی را در جهت توانمندسازی افراد جویای کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با حمایت دستگاههای متولی در استان، ارائه آموزشهای مهارتی اثربخش به عنوان یک نیاز جدی مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، آموزشهای مهارتی و توانمندسازی را یکی از مولفه های توسعه و پیشرفت هر جامعه دانست و گفت: مهارت باعث پیشرفت و توسعه، و آموزشهای مهارتی راهی برای تحقق عدالت اقتصادی است.

وی در خاتمه بر گسترش فرهنگ مهارت آموزی ولزوم آشنایی خانواده ها با آموزشهای مهارتی تاکید کردند .

 

 

  • تاریخ درج : ۱۴۰۱ شنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت ۰۹:۵۳
  • تعداد بازدید: 437